Що станеться, якщо Земля почне обертатися у зворотний бік?

Загальновідомо, що протягом мільярдів років Земля оберталася в тому ж напрямку, що і Сонце, але що станеться, якщо наша планета почне обертатися в протилежну сторону?

обертатися

Це питання обговорювалося на Генеральній Асамблеї Європейського Союзу науки про Землю, на якій збираються фахівці в галузі геології і космосу. Програма Асамблеї націлена на налагодження нових зв’язків, що веде до тривалого професійного співробітництва в співтоваристві дослідників. Це досить корисний досвід для наукового світу.

Цифрове моделювання обертання Землі

моделювання

Згідно комп’ютерного цифрового моделювання, представленому на початку цього місяця в звіті Генеральної Асамблеї за 2018 рік, пустелі будуть покривати Північну Америку, арідні піщані дюни зміняться просторами тропічного лісу Амазонки в Південній Америці. Густі листяні ландшафти будуть сягати від Центральної Африки до Близького Сходу.

У подібній симуляції на деяких континентах не тільки зникли пустелі, але також було відзначено істотне зниження температури в зимовий період в Західній Європі.

Розмноження ціанобактерій

Ціанобактерії - група бактерій, які продукують кисень через процес фотосинтезу, розмножилися в тих областях, в яких вони раніше відзначені були, а Атлантична меридиональная перевернута циркуляція (AMOC), важливий регулюючий клімат океанський потік в Атлантиці, зникла і знову з’явилася в північній частині Тихого океану.

Нові кліматичні моделі

зміни

Під час обертання Землі навколо Сонця наша планета завершує повний поворот осі в області екватора. Наша планета проходить від Північного полюса до Південного за кожні 24 години, обертаючись зі швидкістю близько 1670 км / год. Обертання здійснюється у напрямку з заходу на схід і проти годинникової стрілки, якщо дивитися зверху Північного полюса. Згідно НАСА, такий напрямок характерно для всіх планет в нашій Сонячній системі. Виняток становлять такі планети, як Венера і Уран.

У той час як Земля здійснює своє обертання, тяжіння її імпульсу сприяє формуванню океанських течій, які в сукупності з морським вітром створюють велику кількість нових моделей кліматичних умов по всьому світу.

Цифрові зображення відображають великі зміни. Наприклад, спостерігаються рясні опади в області вологих джунглів або відсутність вологи в посушливих безплідних землях.

“Щоб зрозуміти, як впливає обертання Землі на її кліматичні умови, вчені вирішили створити цифрову версію нашої планети, яка обертається в протилежному напрямку, якщо оглядати з Північного полюса. Цей напрямок, відоме як ретроградний “, - сказав Флоріан цимен, співавтор моделювання виданню Live Science.

обертання

“Зміна обертання Землі зберігає всі основні характеристики топографії, наприклад, такі як розміри, форми і положення континентів і океанів. Все це створює зовсім інші умови для взаємодії між циркуляцією і топографією “, - констатує зием.

Щоб уявити, якою буде Земля, якщо вона почне обертатися назад, вчені використовували Модель Земний Системи Макса Планка, щоб перевернути траєкторію обертання Сонця і тим самим відбити обертання Землі і повернути назад ефект Коріоліса - силу, що переміщує об’єкти по поверхні обертової планети.

Після того як були внесені всі ці зміни і модель показала, що наша планета здійснює обертання в протилежному напрямку, дослідники змогли зафіксувати нові показники, які відобразилися б в кліматичній системі протягом декількох тисяч років. Оскільки зворотний зв’язок між ротацією, атмосферою і океаном стала функціонувати на планеті, вчені дали науковий опис, яке вони в даний час готують до публікації.

Збільшення кількості рослинності

земля

В результаті вчені встановили, що Земля, обертається в іншу сторону, стала абсолютно зеленої. Площа глобальної пустелі скоротилася приблизно з 42 мільйонів квадратних кілометрів до 31 мільйона квадратних кілометрів. Трави проросли в місцевостях, які раніше були пустелями, а деревні рослини з’явилися, щоб покрити другу половину.

Дослідники виявили, що ця рослинність поглинала б більше вуглецю, ніж вся наша планета.

Виникнення пустель на нових місцях

Проте пустелі виникли там, де їх раніше ніколи не було. Вони з’явилися в південно-східній частині США, в південній частині Бразилії та Аргентини, а також в північній частині Китаю.

Зміна спрямованості обертання вплинуло б на глобальні характеристики вітру, що спровокувало б зміна показників температури в субтропічних і середніх широтах. Зони на Заході ставали більш холодними, у міру того як температура на східних кордонах підвищувалася, а зима ставала суворіше на північному заході Європи. Токи океану також змінили напрямок, східні кордони східних морів охолодили західні кордони.

Симуляція АМОС

океан

У симуляції AMOC (океанський потік, відповідальний за перенесення тепла навколо земної кулі) зник з Атлантичного океану, але схожий на нього сильніший потік виник в Тихому океані, переносячи тепло в Східну Росію. Це було дивним явищем, так як в ході попереднього дослідження, яке змоделював зворотне обертання Землі, це зміна зафіксовано не було “, - сказав зием виданню Live Science.

З ретроградним обертанням в Північній і Південній Америці сформувався великий пустельний пояс в порівнянні з його нинішньою позицією в Африці і на Близькому Сході.

“Але оскільки AMOC є результатом багатьох складних взаємодій в кліматичній системі, може існувати багато причин для такої різниці”, - сказав він.

Дослідники виявили, що морські течії в Індійському океані, які змінили свій напрямок, також дозволили зрости рівню ціанобактерій в регіоні, чого їм ніколи не вдавалося досягти, поки Земля оберталася в звичайному напрямку.

Інтригуючі питання

інтрига

Але для зием озеленення Сахари було найбільш інтригуючим зміною, яке з’явилося в цифрової моделі Землі. “Бачачи зелену Сахару в нашій моделі, я подумав про причини, за якими у нас є пустеля, а в ретроградним світі її немає, - сказав зием. - Саме це змушує замислюватися про найголовніші питання, які зацікавили мене в ході проведення проекту “.

ЩЕ ПОЧИТАТИ